cover image

Izplatītākās kļūdas, ko pieļauj tiešsaistes pasākumu organizatori

Lai ierobežotu Covid-19 vīrusa izplatību, pēdējā gada laikā arvien vairāk pasākumi – konferences, kongresi, vebināri un pat radošie pasākumi notiek virtuāli, izmantojot digitālos tiešaistes risinājumus. Paredzams, ka arī turpmāk liela daļa pasākumu noritēs virtuālajā vidē, tādēļ jo īpaši liela nozīme ir kvalitatīviem video un audio risinājumiem, kas pasākumu organizētājiem ļaus koncentrēties saturam, tehniskos risinājumus uzticot profesionāļiem.

1. Jums neizdodas noturēt jūsu virtuālās auditorijas uzmanību fokusā

Auditorija apmeklē jūsu virtuālo pasākumu, lai iegūtu pievienoto vērtību - zināšanas, domu apmaiņā ar lektoriem gūtu pieredzi vai arī izklaidētos un labi pavadītu laiku. Viena no lielākajām pasākumu organizatoru kļūdām ir veids, kā saturs  tiek pasniegts auditorijai. Izmantojot blāvu, vienvirziena tiešraidi, kurā tiek lasīta lekcija un demonstrēti slaidi, grūti noturēt publikas uzmanību, ja nenotiek auditorijas iesaiste. Izmantojiet tehnoloģijas, lai jūsu auditorija varētu tieši piedalīties pasākumā, padarītu to dinamisku un auditorijai saistošu. Dažādu aptauju, balsošanas, viktorīnu, čata, video materiālu iekļaušana tiešsaistes pasākumā padarīs to dinamisku un skatītājiem tiešsaistē interesantu.

2. Nevajadzīgi garas pasākuma sesijas

Šodien virtuālo pasākumu auditorijai nereti ir ierobežots laika limits, un tās uzmanība krītas, ja palielinās dažādu tiešsaistes pasākumu traucējošo faktoru skaits. Domājot par auditorijas iesaisti un tās uzmanības noturēšanu, svarīgākais ir būt kodolīgam. Sniedziet auditorijai nepieciešamo informāciju, respektējot vērtīgo laiku, ko dalībnieki ir atvēlējuši, lai piedalītos jūsu virtuālajā pasākumā. Sniedziet skaidru ieskatu un savu vērtīgo pieredzi, vienlaikus izlaižot nevajadzīgu informāciju.

3. Nepietiekama sagatavotība tehniska rakstura problēmu operatīvai atrisināšanai

Interneta un tadortehnikas problēmas, lietotāju nepietiekamā tehniskā sagatavotība un citas kļūmes bieži rada neplānotus pārtraukumus, kas var viegli izsist no vēlamā ritma gan virtuālo pasākumu lektorus, gan skatītājus. Vēlāk atgūt iepriekšējo pozitīvo impulsu var būt grūts uzdevums. Lai šādas kļūmes nenotiktu, pārliecinieties, ka jums ir uzticams interneta savienojums, gatavībā esošs un kompetents tehniskais personāls, kas mazinās tehnisku problēmu rašanās iespējas, bet gadījumā, ja tādas radīsies, ātri tās novērsīs ar vismazāko ietekmi uz pasākuma gaitu.

4. Pārāk blīva un neelastīga pasākuma dienaskārtība

Jūsu auditorijai, iespējams, ir blīvs un aizņemts dienas darbu plāns, līdz ar to garu pasākuma laikā var rasties nepieciešamība pievērsties citiem darbiem un tiešsaistes pasākumiem. Padarot pasākuma dienaskārtību elastīgu un pielāgotu jūsu auditorijas vajadzībām var palielināt iesaisti. Jūs varat laicīgi publicēt pasākuma dienaskārtību un atgādināt par to. Var dalīt lielāku notikumu mazākos segmentos, padarīt segmentus pieejamus atskaņošanai vēlākā laikā, ja jūsu auditorija nevar tos apmeklēt tiešraidē, ierobežotā laika dēļ.

5. Mēģinājumu un testu neiekļaušana pasākumā organizēšanas plānā

Tas, ka jūsu pasākums ir virtuāls, nenozīmē, ka tam vajadzētu pievērst mazāku uzmanību kā klātienes pasākumiem plānošanā, sagatavošanā, tehniskajā nodrošināšanā un estētiskajā kvalitātē. Laicīgi sagatavojiet runas, prezentācijas. Domājiet par mijiedarbību ar auditoriju. Pārbaudiet interneta savienojama stabilitāti un tehnisko infrastruktūru. Sagatavojiet risinājumu, lai aizpildītu pauzes neplānotu pārtraukumu gadījumā un nodrošiniet raitu, vienmērīgu un labi vadītu jūsu pasākuma norisi.

Izvairoties no 5 tipiskākajām kļūdām pastāv daudz lielāka iespēja, ka Jūsu pasākums noritēs bez aizķeršanās, atstājot profesionālu un kompetentu iepaidu. Uzticiet tehniskos risinājumus jomas speciālistiem, lai pasākuma dienā varat fokusēties uz citiem organizatoriskajiem jautājumiem!

KT Serviss profesionāli nodrošinās visaptverošu tehnisko risinājumu jebkuram tiešsaistes pasākumam, iekļaujot tajā visus iespējamos interaktīvos risinājumus - sinhrono tulkošanu, dalībnieku aptaujas, balsošanu, amatpersonu vēlēšanas, video demonstrēšanu, speciālu profesionālo video iekārtu, piemēram medicīnas tehnikas video iekļaušanu  tiešsaistes pasākumā.

KT Serviss  klienti vienmēr var rēķināties ar 

  • Tehnisko ekspertu atbalstu un padomiem
  • Platformu, programmatūru un tehnisko aprīkojumu, kas vislabāk atbilst klienta vajadzībām
  • Pasākuma tehnisko vadību un lietotāju atbalstu pasākumu laikā
  • Pirms / pēc pasākuma vadība - audio, video materiālu sagatavošana demonstrācijai un apstrāde.

KT Serviss kontakti šeit: www.ktserviss.lv/lv/kontakti

 

 

Adrese: Rītausmas iela 23, Rīga,
LV-1058, Latvija

Mēs izmantojam Sīkdatnes, lai nodrošinātu jums vislabāko mājas lapas izmantošanas pieredzi. Aizverot šo banneri, klikšķinot un turpinot izmantot ktserviss.lv mājas lapu, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai saskaņā ar mūsu Privātuma Politiku.